Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2012 20:13 - Хубавата Елена: Не съжалявам за случилото се в Биг Брадър
Автор: tubebox1 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 931 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Преживях много силни емоции в шоуто, но шокът дойде след това”, заяви участничката в Биг Брадър 2 по време на гостуването си в „Събуди се”.


Тя обясни, че животът й след шоуто е бил много по-голям шок за нея, отколкото това, което се е случило вътре.

„Бях принудена да се справям с много неща – със семейството ми, едва ли не с цялата страна. Но тези неща, така да се каже, аз съм си ги направила. Отвън заварих майка ми и баща ми в много тежко състояние”, допълни Елена.

Красивата участничка обаче беше категорична, че не съжалява за случилото се между нея и Миро в шоуто, пише novatv.

„Съжалявам единствено а това, че се случи по този начин. Аз не съм искала това да се случи по телевизията. Сигурна съм, че това щеше да се случи така или иначе, просто тогава дойде моментът”, обясни Елена.


„С Мариян сме изключително добри отношения, за тези 7 години сме се виждали постоянно”, разказа участничката в Биг Брадър и допълни, че той е останал ценен човек за нея и не може да каже нищо лошо за него.

Елена отрече да се скрила след предаването.

„Аз винаги съм се радвала преди това на анонимния си живот, не съм искала да бъда известна. Тогава станах известна, без да искам. Бях на 24 години и буквално на шега беше цялото участие”, разказа Елена и допълни, че сега е отказала да участва, защото не е в нейната природа.

Новината е от сайта на новини.бг




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tubebox1
Категория: Видео
Прочетен: 28521
Постинги: 9
Коментари: 3
Гласове: 8
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930